2/1-09

Jaha, nytt år dåda, trevligt, undras hur det blir, trööögt säkert, orkar inte :/

fan, här sitter jag, har inget att göra, känner mig sjukt aggresiv, vill slå nått, nån, så fort jag skriver fel blir jag jätte arg, eller om datan hänger sig eller om lyset här dampar som vanligt,, vet ej vad ajg ska gö,
jag jobbar sen, segt som fan, orkar inte, tråk, aja får väl gö de ändå, tjäna pengar e trevligt ju :)
ska lämna in lappen idag :) då får jag pengar typ i slutet av denna månaden, de e trevligt ju,, extra cash så kanske man kan sticka å köpa saker man vill ha, eller typ betala tillbaka skulder eller nått, suck har massor till mamma å pappa :/ illa som fan, aja, mammas e snart över, nästa månad e jag skuldfri :) treffligt som faan,   börjar jobba om typ 2 timmar å 40 minuter, orka! aja
palla skriva mera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0