blaaaaah!

mjaha, ännu en tråk dag då da :S var i köket idag, vi bakade bröd, de var väl trevligt, folk var snälla å så idag, sen blev vi bjudna på resturang av grupp nummer 2 det var välganska trevligt, dock var mitt kött ej färdigt det var helt blodigt, omg vad äckligt xD jag gjorde fyllningen till en cheesecake också :P hehe det blev bra
nu så är mamma å pappa på tråk föräldrarmöte xD haha rätt åt dem!

Föresten!!! på söndag fyller jag år :D wiiiiiii 16 blir jag xD jag undrar om de e nån eller några som vill hänga med till donken då?? det hade varit trevligt :) aja ni väljer :P

men men,, nu tänker jag gå å hämta en muffins :D chokladmuffins in my <3 :D

bajbaj ^^

Kommentarer
Postat av: Dani

Jag vill följa meed! XD Vi ska ju gå i drive in:en XD tiihi

2008-11-12 @ 18:13:17
URL: http://karazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0