Ilska.. en fruktansvärd ilska.

Egentligen vet jag inte varför jag delar med mig av det här.. för att visa för er andra att ni inte är ensamma i denna grymma värld kanske?
men vem är jag att gnälla.. men visst gnäller jag ändå..
Jag är så arg.. så fruktansvärt, utan sans, ARG! Jag har varit förkyld nästa hela hösten, varje gång jag kommit hem från Gävle har jag blivit sjuk. Var i Gävle för två veckor sedan, lyckades återigen bli sjuk och är fortfarande sjuk.MEN JAG ORKAR INTE! vill egentligen bara skrika att förkylningen ska låta mig vara! jag vill inte vara sjuk mer, vill vara frisk full av energi, glad och trevlig så jag kan sköta mitt jobb, min skola, mitt liv.. men nej jag är sjuk -igen.
Jag har inte bloggar på en månad och det första inlägget jag skriver ett ett gnällinlägg.. fint. bra jobbat .. 
 
miljötänk -återanvänd bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0