seg arbetsdag

Jag älskar mitt jobb även nu på sommaren då jag håller i sommarcafe, jag har ju även en superduktig sommarjobbare och det är ju kul att få träffa massa folk.. sen kommer sånna här dagar som idag.. då det bara är dåligt med folk och vi mest sitter och inte gör så mycket. Dock så tror och hoppas vi på mer folk ikväll. Vi har ju kvällsöppet på tisdagar då de har musikunderhållning inne i kyrkan vid 19, det brukar alltid vara lite mer folk då. Så väntan fortsätter. .
Har för övrigt börjat smälta det här med skolan och det börjar kännas bra ändå. Har även fått höra av en kollega att han hjälper gärna mig på jobbet ifall jag behöver, det är lugnande att höra :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0