gott nytt år

Hej kära bloggläsare. Ni är inte många men ni finns.
Nu sitter vi här igen, nyårsafton, känns som att det inte var så länge sen men samtidigt som att året har varit jättelångt. Justnu spelar jag spel med johan, pappa och svärfar. Roligt, jag äskar spel. Det är som vanligt med en "både och känsla" som jag nu väntar in 2016.

Mycket har hänt, jag har fått fast anställning på jobbet. Har en växande barn- och ungdomsverksamhet där och jag trivs. Ett jobb där jag kan växa och få utlopp för mina idéer. 

Jag har varit på en härlig utlandsresa i somras, prag, budapest och härliga kroatien. Ulf gjorde oss sällskap i Kroatien, himla skoj att visa änns eget paradis för vänner. Sett mycket fint, ätit mycket gott och haft de trevligt.

Hösten och sensommaren har varit.. fruktansvärt.. kom in på högskolan i Gävle och jag har träffat flera underbara klasskamrater. Har tränat en drillgrupp på 9 underbara barn och drillat själv i en grupp med finaste människorna. Det är ungefär de som varit bra under denna halvan av året. Har mått mycket dåligt, ångest, stress och panikattacker. Troligen haft för mycket att göra men har så mycket vilja och viljan ibland tar över förståndet .

Jag hoppas på mycket inför 2016, många planer gjorda och mycket oplanerat. Jag brukar vilja ha saker bättre och det även denna gången. 
Nyårslöften struntar jag i, de brukar jag ändå inte hålla.
Jag hoppas året bjuder på mer glädje.

Från mig till alla er
Gott Nytt År. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0