liten kotte

Förutom att jag hade en komplett skitvecka förra veckan och mådde skit mer eller mindre varje dag så hade veckan några solstrålar. Bland annat en tjej som kommenterade min onesize-vrede här om dagen, det gör mig himla glad att det är fler än jag som reagerar över storlekarna. 

Sen igårkväll så skulle johan ner i källaren för att ta upp lite tvätt innan vi skulle sova. Då hörde han en massa prassel vid källardörren. Han blev arg och gick ut för att kolla så att det inte var någon som ville ta sig in. Vi gick ut båda två med ficklampor, johan först och jag efter. Helt plötsligt säger johan att han hittat vad det var som prasslade, det var en liiiten igelkott. Där låg den helt vettskrämd och kunde inte komma upp för trappan. Det blev att ta en spade och lyfta upp honom. Sen sprang han iväg. 

Idag så såg jag återigen en kotte, men denna var jättestor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0