trött efter dagen!

de har varit riktigt roligt idag, de var jätte många barn! 31 st! jag tror faktiskt lyckades lära mig alla namnen! jag tycker jag är duktig!
imorgon är sista dagen, det blir nog roligt, hoppas några av de nya barnen fortsätter i barngrupperna sen!
är riktigt trött efter dagen dock, man känner sig helt matt! men men snart dags att sova!
de har varit fint väder idag, hoppas verkligen att det är de imorgon också! ska försöka sola lite! har kritvita ben, inte särskildt snyggt,
snart är de midsommar med, själv jobbar man fredag, lördag, söndag så jag behöver inte oroa mig över vad jag ska vara på midsommar, jag är på jobbet!
nej vafan god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0