21 februari

dagen har väl varit ganska okej, men trött! jag slutade jobba vid tolv då körde jag hem till mamma och åt mat, efter lunchen tog jag en tupplur, välbehövd! skönt att sova en stund, sen så åkte jag och handlade lite och sen jobbade en stund till, nu har jag druckit två koppar med varm choklad och röjt lite här hemma, tömt de senaste kassarna som kommit hem då vi flyttade hit datorn och sen har jag hängt upp alla kläderna som jag inte orkade hänga upp sist! produktiv dag trots middagsvila!
nu blir de att ta tagit att äta med johan som kom hem nyss och sen måste jag packa mat tills imon, då blir de 10 timmars dag! känns sådär eftersom jag var så trött idag, men de ska nog gå bra!
nej. hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0