21-22 januari

gör en dubbel istället.
en bra morgon även idag, de e nice när de e så. gick te bussen, fick se tvåor springa te bussen, skönt att man sluppit de på ett tag.
gjorde tårtor i skolan, vi fick ta hem dem, då vi gjorde två mindre istället för en stor, min blev inte så snygg, blev besviken, tess å jennys blev mycke bättre, glömde dock att ta kort på skiten! har inte smakat min ännu heller, de blir sen, håller på att packa te helgens läger, ska även dammsuga, så jag springer mellan datorn och mitt rum för att hinna med allting, jag ska hinna att träna också innan jag åker ikväll och duscha efter träningen! blir arg på mamma som inte kan köra ner te stan nu, suck! kanske ska försöka få ut mopeden...

imorgon är man på läger hela dagen, jag vet inte vad vi kommer att göra, de får ni väl veta på söndag, och jag vet att jag har glömt att lägga ut bilderna på den tråkiga sminkningen jag gjorde här om dagen,

att göra:
städa rummet
historia
dietetik
ta ut pengar 100 kronor
packa inför helgens läger


skönt att de bara är två grejer kvar, borde dock skriva dit lite till men de skiter jag i för denna veckan, de blir nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0