fastan!

under en period av 40 dagar har jag fastat, fastan är en kristen högtid och går ut på att man kan välja något man själv känner att man kan behöva hålla sig borta från, många väljer kaffe till exempel, och ska under 40 dagar hålla sig borta från detta, förutom på söndagar då man får, som exemplet dricka kaffe,
under mina 40 dagar av fasta så har jag valt att fasta från vågen, jag har en hemsk relation med vågen, står som vanligast på den tre gånger om dagen, morgon, middag, kväll, så därför valde jag att fasta från den!
om jag lyckats?
jo jag har lyckats, inte fuskat en ända gång även om jag faktiskt velat, men jag har hållt mig! känner mig grymt duktig! att jag vissa gånger nästan har sprungit till vågen varje söndag de kanske inte änns behöver berätta, de förstod ni nog redan!

resultat, jo jag har mått bättre av att inte stå på vågen, vissa dagar har de varit svårare att stå emot, men överlag har de gått smidigt! jag är stolt över mig själv!

(detta är inte den katolska fastan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0