cry baby, cry!

jaha nu har jag varit dålig på att skriva inlägg igen, hm har inte mått så vidare bra liksom, har haft ont och sådär som ni kanske läste i måndags! grät ju nästan hela söndagen och måndagen, grät ente igår, men idag kom tårarna igen en runda, de e jobbigt när allt kommer samtidigt, saknaden och värken liksom, men förhoppningsvis klarar jag mig med ipren till den elfte då jag ska te doktorn, och förhoppningsvis så försvinner saknaden en del i helgen när johan kommer hit, och jag troligen hinner åka te syster också för att träffa henne, de e faktiskt inte bara johan jag saknar, jag vill träffa min syster med! tänkte göra choklad cupcakes med blåbärs frosting på och hälsa på syster i helgen, hoppas de är en bra idé!

ne nu orkar jag inte dela med mig mer, känns som om tårarna kommer snart igen, nu vill jag bara gå å duscha å gå å sova, hehe klockan e tjugo över åtta, jag e knäpp!
godnatt puss<3

Kommentarer
Postat av: syster

SAKNAR DIG MED<3 det låter riktigt smaskigt=)

2010-09-22 @ 20:23:39
Postat av: syster

Du är den bästa systern man kan ha! Älskar dig<3

2010-09-23 @ 07:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0