slut på de roliga

jaha då var praktiken slut, trist ju, jag trivdes, å boende var verkligen inte fel de heller,
har firat mig idag, johan åkte för en stund sedan, de känns tomt utan honom,
dags att återgå te verkligheten, skolan, å läxor å jobba, hälsa på syster, å förhoppningsvis hinna träffa johan på helgerna,
nej vafan, nästa vecka blir en ända katastrof.. :O massa att göra hela fucking tiden! jag kommer inte hinna andas! nått att göra varenda dag, måndag skola å drillträning tisdag skola å så fyller jag år, ska troligen fira detta med att göra lite läxor, onsdag skola å extra drillträning, ska troligen göra läxor också, torsdag skola å sen kyrkan, fredag skola, sjukan och fira mig kanske? lördag-söndag drilltävling!
fy fan vad mycket! å jag ska hinna göra läxor också! förbannat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0