Day 07 – Your best friend

jaha, vem e min bästa vän, jag har många som jag räknar till mina bästa vänner, så ja jag har många bästa kompisar, tess e väl den äldsta bästa kompisen jag har, vi har hängt ihop väldigt länge, sen har man ju dani, också varit kompisar ganska länge, maria och hanna har jag med haft ett tag, lisa ett tag med ju, så ja jag har några bästa vänner i mitt liv!

tess å jag har gått i samma klass sen lekis, helt otroligt att vi fortfarande hänger ihop men det gör vi, hon e en tjej som älskar klänningar, kjolar, volanger, färger, stora smycken, så en väldigt tjejig tjej helt enkelt

dani och jag lärde känna varandra när vi började drilla, och sen började vi umgås mera på gymnasiet, hon är en galen tjej som liksom gör de hon känner för och det funkar för henne,

hanna lärde jag känna i sexan, sjuan vi hade hemkunskap tillsammans och dem vi lagade mat med gillade typ ingenting så jag å hanna lagade ofta tillsammans istället, de e en tjej som jag alltid har roligt med, har aldrig bråkat med henne och man inte inte mer än att le när man pratar med henne

maria och jag lärde känna varandra i typ sjuan så hon började i paralellklassen tillsammans med hanna faktiskt så därigenom blev det, sen kom vi närmare på gymnasiet sen, hon e en natur och miljö älskare, även vegetarian, sjukt häfigt att hon verkligen står för det hon tycker

lisa lärde jag känna genom kyrkan, hon var faktiskt min konfirmand och jag och hennes storasyster hade en barngrupp tillsammans, efter hennes konfirmation började hon jobba i kyrkan som oss, å jag lärde känna henne, och vi kom grymt bra överens liksom, hon e en lite lagom blyg, galen tjej som älskar att baka och dansa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0