21 december

kollade bloggen och kom på att jag inte hade skrivit någon dagens ännu ^^
ja de e de jag kallar dem, när jag skriver datumet kallar jag det för dagens, jag för jag skriver ju om dagen!

har varit å handlat lite med mamma idag, hade fått gåvor från maxi, allså gratis grejer för att jag precis skaffat icakort, fint de där att få gratis disktrasor ^^
har handlat dem sista julklapparna, och träffade sedan dani för att skriva i drillappen och byta julklappar, tydligen blev hon nöjd i alla fall, det blev jag med :)

imorgon e de meningen att jag ska åka te halmstad om pojken svarar på sin kära telefon, då ska jag i alla fall köpa lite fler julklappar tror jag och så ska man städa pojkens lägenhet, laga lite mat åt honom också, vad jag e snäll ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0