let's cry

sitter å lyssnar på lite udda låtar, typ barracuda, å pat banatar låtar, ska byta till love is a battlefield nu . . . sådär då var de gjort!

dumma dig! och dumma dig! och dumma dig! och dumma dig! och fan dumma mig! jag bara ställer till det!
hur kan du inte märka! hur kan du inte veta! hur kan du inte fatta! är du så dum?  kom igen! fan vad ont de ska göra! helvetes! allting gör ont! det du och du håller på med fan fan fan! orkar fan knappt skriva nått här heller!
jag e arg! fan! jag vill.... fan! helvete

ska te ullared imorgon, de blir nog trevligt, jag ska köpa massa julklappar yay! ja jag ska handla julklappar när jag e arg, bli inte förvånad om du får en tandborste i julklapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0