Förbjudet?

vaknade på fel sida universum idag.. blev väckt av ett sms å de gjorde mig lagom sur då da!

förutom att man var jätte sur idag så har man varit jätte trött å seg, inte mått alls bra, men vafan jag börjar blir van!
har haft matte, engelska, projekt och företagande, och till sist samhällskunskap. när man kom in te stan igen så stack jag å tess te maxi så att jag kunde köpa en låda med lillifees jordgubbsmuffins :P haha kul att prova att göra sånna nån gång ju :P kolla bilden





de e intressant med det förbjudna, att vilja ha nått som man inte får liksom, att känna en dragningskraft till sånt som man verkligen inte borde prova, varför gör kroppen och känslorna så? ja du! jag önskar jag visste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0