Neej inte nu igen..

Här sitter jag och försöker att komma någon vart i det här tentaskrivandet.. äntligen har de lossnat lite och det kommer faktiskt lite tankar och idéer från hjärnan ut i fingrarna och in i datorn... och helt plötsligt så sväljer jag.. Ja man gör ju det ibland.. och känslan bara slår mig som ett slag på jeansbeklädda lår en kall vinterdag. Jag börjar att få ont i halsen.. NEEEJ inte nu igen jag har varken tid eller ork att bli förkyld igen.. jag blir tokig! jag måste skriva klart min hemtenta.. jag har fler jobbdagar denna veckan.. i början av nästa vecka ska jag till skolan för muntlig tentamen och uppstart av nästa kurs med föreläsning och gruppdiskussioner.. snälla snälla snälla låt mig slippa en förkylning till.. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0