När man har tid!

ja nu har jag uppenbarligen tid.. 
jag sitter på tåget upp till Gävle för att vara några dagar i skolan. ska ha återigen ha muntlig presentation imorgon, är dock inte lika nervös över det denna gången då de jag ska prata inför är folk jag faktiskt känner denna gången, sen är jag mer säker på det jag ska säga, konstigt nog. jag ser verkligen fram emot att träffa klasskamraterna igen.
 
Känns galet att åka tåg själv, alltså tekniskt sätt är jag ju inte själv tåget är närpå fullt .. men jag åker ju för mig själv har ingen som gör mig sällskap denna gången vilket ju känns riktigt tråkigt. 
Men det här ska gå bra, jag klarar mig, jag är ju inte den första som åker tåg själv menar jag. Det är ju dock inte sittande och väntandet som är jobbigt idag.. annars brukar det ju vara fruktansvärt att vara ensam med mig själv. denna gången är det inte så farligt, jag har suttit och knapprat på datorn hela vägen hittills så jag har inte kännt mig så ensam, men det som verkligen känns skitjobbigt är bytet i Stockholm.. Marina är en förvirrad människa och hon hoppas att hon slipper gå vilse!
 
känns som helgen varit för kort, men det brukar den vara.. 
firade min födelsedag i lördags, halloweenfest, inte alls lika mycket folk som det brukar men det var roligt ändå. Jag är glad och tacksam för de som kom i alla fall! var för övrigt mycket nöjd med klädseln :)
 
puss på er sockerbullar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0