babysshower cupcakes

dessa cupcakes skulle från början vara en mjölkfri tårta.. men eftersom att jag var ovan vid att använda mjölkfria produkter så var jag inte beredd på hur fyllningarna skulle bete sig.. så när jag lagt ihop tårtan så upptäcker jag att den inte håller ihop, den kollapsade totalt.. å nej! så sent på kvällen kom jag överens med tjejen som skulle överraska sin kompis att jag skulle göra cupcakes istället!
så det är en chokladcupcake med mjölkfri vaniljsmörkräm och marsipan. alla dekorationer är handgjorda så klart!
 
måste säga att det var riktigt kul att dekorera de här små cupcaksen, kändes som flera små tårtor liksom, det här kommer jag göra fler gånger :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0