Datormus-tårta

min kompis Dani ville att jag skulle hjälpa henne med en tårta, de skulle vara till hennes pojkvän som i denna stund sitter i Jönköping på dreamhack, tanken är att hon skulle ta med sig en tårta och överraska honom då han fyller år, så tårtan skulle självklart vara en datormus! och inte vilken datormus som helst, hans egen datormus, så hon har i smyg tagit bilder på den från alla vinklar som är möjligt och sen skulle jag försöka göra en som liknar den! underbart med utmaningar! :D
 
här kommer två bilder på vad jag skulle efterlikna!
 
riktigt viktigt att tigern skulle synas
 
 
och här kommer resultatet, Dani var riktigt nöjd och det var jag med! hoppas henne pojkvän blir nöjd :)
innehåller: chokladbottnar, marsfluff, hallonmousse, spacklad med chokladsmörkräm och täckt och dekorerad med marsipan,
 
tigern fick hon :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0