8 januari

äntligen kom "januari" med lite rutin!
för övrigt har dagen varit bra men varit grymt trött, under lunchen somnade jag i två minuter, fy fan så skönt!

imorgon börjar veckan med stort V, då vet jag lite mer om framtiden och jag kan inte bärga mig! men samtidigt är jag grymme nervös! hade velat ha någon som kunde lugna mig, men men! de kommer väl! snart snart får ni veta vad som händer i mitt liv! snart!

jag gjorde grymt god hallonkräm idag på jobbet, receptet kommer senare ;) lovar!

sitter just nu och lyssnar på adele, och seplare kortspel, älskar adeles låtar och hennes röst, helt otrolig!

ne snart duscha och sova, doktorn imorgon å sen får man se hur dagen fortlöper!
hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0