4 januari

fy fan vilken dag, känt mig sjuk, typ febrig hela dagen och förkylningen är värre idag än alla andra dagar, har för övrigt ringt vårdcentralen igen och ska dit på måndag få se om dem kan hjälpa mig denna gången!
jag jobbade in lunchen idag och gick hem tidigare för kände att jag bara ville hem!
har för övrigt inte gjort så mycket efter jag kom hem, var å handlade med mamma och skrivit in två recept från nätet till min kokbok! kakor var de ;) jag ska prova och delar sedan med mig!

sitter på nålar inför imorgon, är så jävla spänd hoppas de går bra!!!! sen kanske jag kan skriva här.. att fan vad bra de gick! snart snart snart! men de kan jag inte göra ännu! :O hemligt hemligt! ni får väl se.. eller ni och ni.. vi! jag vet inte så mycket ännu tyvärr, men hoppas det göra jag med hela mitt hjärta!

är för övrigt ledig imorgon, känns skönt, behöver nog de!
nej nu ska jag ner å ta tempen! ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0