31 januari

jaja då var de sista dagen på januari då! imorgon! imorgon! DÅ!
då blir mitt hus riktigt mitt! jag har ju köpt hus! och imorgon så sker de sista och då har jag full tillgång och kan flytta in! galet roligt! fy fan så bra!
bilder kommer som sagt, ska försöka ta lite bilder på flytten i helgen! och sedan kommer lite bilder på vad som händer :)
har jobbat lite varje dag denna veckan, blev ju att hoppa in idag med då jag egentligen var ledig, jobb imon med lite grann, jobb tors och fre med! men de kommer gå bra :D
känns som humöret är på topp idag konstigt nog, kanske ska gå å duscha och och göra sig iordning för sängen medans man är på bra humör ^^
jaja godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0