29 januari

nu börjar penga-ångesten att smyga sig på.. börjar nojja över om vi kommer klara oss varje månad.. om jag kommer kunna betala alla räkningar och så! men jag hoppas på det bästa verkligen! håller tummarna att jag får lite mer extrajobb än bara mina 50% i köket, hoppas verkligen verkligen verkligen, med hela mitt hjärta! jag behöver de! johan lugnar mig ju självklart och säger att de fixar vi, jag hoppas att han har rätt!

för övrigt har jag jobbat hela helgen, de har la gått ganska bra, vad ska man säga ^^idag var jag kokerska och jag tyckte jag skötte de riktigt bra! hann med allt precis som jag skulle! härligt härligt!

veckan som kommer, kommer att bli helt sinnessjuk! kort dag imon, då jag inte kommer jobba så många timmar, tisdag ledig men har konfirmander, onsdag jobba och möte på banken, torsdag jobbar hela dagen och sedan juniorerna på kvällen, fredag jobbar hela dagen och sedan börja flytten på kvällen, helgen flytta flytta flytta! då blir de packa och köra och lyfta och greja! helt galet! har vi tur så har vi ju folk som hjälper till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0