långsam jag!

jaja .. jag är dålig på att lägga upp nya inlägg och speciellt nya recept!! de kommer de kommer! jag har tre recept på gång :S oh ja tre stycken! inte bra de inte alls! jag e långsam!
i alla fall, ska springa iväg nu och handla åt mamma och lämna lite lappar som ska lämnas! måste ringa samtal som ska ringas också, alltid saker som MÅSTE göras, de e ju sådär roligt!
drillen igår gick bra, de var nice! blev dock trött i höger armen då vi valt de två mest högerarms centrerade programmen att ha med i julavslutningen, varav de ena är sju minuter långt, smarta där ju!
nej nu är jag hungrig en macka to-go! för skulle ju handla helst nyss!
tjingeling :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0