23 januari

haft en trevlig helg, mysiga ledare och så, jag delade rum med tess och tess^^
jag och tess larsson och snackade till två på natten mellan fredag och lördag, det var ett trevligt samtal må jag säga, vi har lärt oss lite grann å så också, jag ska ta ett kort på örngottet jag gjorde, så får ni se hur det blev, de kommer nog många bilder antingen imon eller på tisdag, mycket att göra imon dock!
går i skolan te fyra, hemma fem, åker te farmor och byter gardiner, sen ska de tränas imorgon, viktigt viktigt!
dumma dietetik imorgon också, de e typiskt.. de e så trååkigt!

oj kolla klockan, snart dags att duscha å sova ju om man ska orka upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0