2 januari

vaknade inte jätte tidigt idag, skönt att få sova, spenderat massa tid vid tvn idag, mysigt att bara ligga titta film, liksom slippa behöva göra något hela tiden,
vi har varit hos hans mamma å lämna lite grejer å hämtat lite grejer, sen blev de handla lite å sen hem å gjorde mat, tydligen var de jätte gott fick jag höra.
efter maten blev de en liten promenad i kylan, skönt att röra lite på sig efter maten,
nu så har man degat i soffan i en kvart eller nått, höll nästan på att somna, är lite trött nu, de blir skönt att gå å lägga sig sen!
imorgon ska jag göra massa historia medan johan e på jobbet, ska nog inom stan också å köpa lagellacksborttagning så jag kan måla om naglarna, jag har ju inte så mycket grejer här,
hade behövt köpta grytunderlägg och grytlapp till johan också, vilket han knappt vet att han behöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0