18 januari

återigen lika jobbigt att gå upp på morgonen, men upp kom jag, till bussen hann jag också otroligt nog, dagen började med karaktär, pratade lite sen blev de svenska, projekt och religion massor att göra verkligen, i slutet av dagen var man bra trött de var skönt att komma hem, skulle egentligen tränat men fick inge sällskap så orken försvann, pratade lite med johan men ingen av oss var på humör, jag fixade naglarna och sen blev de mentalist,

ny grej på dagens inläggen: jag kommer att lägga upp en att göra lista och varje dag så läggs den upp igen så stryker jag grejer som jag har gjort, hoppas att listan tar slut någon gång! :)

att göra:
städa rummet
historia
dietetik
ta ut pengar 100 kronor
packa inför helgens läger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0