17 januari

att de ska vara så svårt att gå upp på morgonen och ta sig till bussen, jag tog mig upp i alla fall och halkade mig iväg till att möta tess. i tystnad gick vi till bussen och sa inte så mycket, jag antar att båda var trötta.
väl i skolan hade vi ingen dietetik, så det blev att vänta på samhällskunskapen som började vid nio.
svenska - sovlektion nästan, sedan karaktär med matts, sedan blev de lunch och bussen hem,
gick hem, väl hemma blev de att sega en stund för att sedan upp till ungdomsmottaningen, där hade tydligen halva stan samlats eller något, för de var fullt av tjejer där, jag skulle ju tydligen prova vidare men dem förbaskade pillerna, de blev inge träning idag den tar jag imorgon istället antingen vanlig styrke träning eller skivstång.
väl hemma igen så gjorde jag inget vettigt alls, skulle egentligen gjort massa saker men det blev inte av, latis jag är.
har nu på kvällen prata lite med johan på msn och nu har jag precis tagit av nagellacket, funderar på om dem ska bli svarta eller bara låta dem vara, dem ser ganska slitna ut så borde antingen klippa eller måla, ne jag betämmer mig imorgon..
ska i vilket fall som helst försöka att gå å lägga mig i tid idag, jag ska läsa lite teori i körskoleboken innan jag ska sova, så måste nog i säng snart,
funderar för övrigt på en massa andra saker som jag egentligen borde göra, men jag har ingen lust eller ork till att göra det. jag löser det en annan dag, vi får se vad jag orkar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0