tröttare kan ingen vara

sitter här me Hanna. vi har gjort klart min tårta, många tummarna upp (y)
har även dansat massa me Lisa, fler tummar upp (y)

tillbaka te Hanna å tårtbakandet, ja de blev en tvådelad tårta, ena sidan med hallon och pimpim och andra sidan med jordgubbar och lakrits. mycket trevligt blev de (y) förutom att ha gjort tårta så har vi skrattat, tittat tv,skrattat, käkat grillade revben, skrattat, käkat tårta, skrattat, suttit vid datorn och skrattat :D

just nu sitter vi å kollar videosar å hon mobbar mig för min stavning, å så skrattar hon åt mig när jag mimar te underbara låtar xD hahaha,  eller de e tydligen värre när jag sjunger, TACK DITT AS x')
kolla gärna in davedays på youtube ännu flera tummar upp (y)

nu ska vi fortsätta vara fjantiga. godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0