6 december

skola, försökt vara duktig och gjort saker i skolan, de har la gått bra antar jag! den jäkla naturen gick mig dock på nerverna, när ska jag öva till de provet om jag är borta hela helgen?
nu på kvällen var de pysselkväll i kyrkan för massa kvinnor, de var riktigt trevligt, jag gjorde en burk, en mugg(julklapp), en ljuskopp(present) och tog med mig ett förkläde som jag täntke göra hemma(present), bilder kommer sen hoppas jag!
har även försökt att få ihop den där nationalistiska texten, som för tillfället är ganska normal, inte jätte nationalistisk då, men vi får väl se hur de går med det?

imorgon börjar man skolan vid 15.00, och slutar 23.00, ja så e de, det är julbord imorgon, så tanken är att plugga massa massa på förmiddagen, göra instuderingsfrågorna till naturen och massa historia, usch vad mycket jag ska hinna denna veckan, som jag inte kommer att hinna med...... jag kämpar in i de sista fan! eller något?
för till helgen ska jag koppla av, bara njuta av trevligt sällskap och shopping,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0