2 december

ja idag har jag, tess å jenny börjat på att göra ett stort pepparkakshus föreställande kärnhuset (en byggnad på vår skola) just nu är den bara stor och full av smällt socker, förhoppningsvis så får den lite fönster och en trappa imorgon, gärna massa snö och liknande också, vi får väl se,

i övrigt har jag jobbat i kyrkan idag, med juniorerna, dem hade fångarna på fortet, roligt! dem var duktiga, dem hittade nycklarna och försökte lösa ordet, till slut fick vi hjälpa dem lite, men de gick la till slut, nästa torsdag e de avslutning, och nu på söndag har vi ledaravslutning, igår hade vi terminavslutning med drillen, mycket avslutning på gång nu!

nästa helg är planerad, den kommer nog bli helt underbar tror jag, jag kommer få vara med min älskling och det är de som räknas, vart vi är någonstans spelar ingen roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0