19 december

snart jul.. snart jul.. SNART JUL
de e sinnesjukt vad tiden går fort, fick reda på idag att februari blir jobbigaste månaden nånsin, varför kan vi ta en annan dag..
men i alla fall, jag e hemma 3,5 dag denna veckan, måndag, tisdag är jag hemma ska göra klart allt julstök, sen onsdag å torsdag e jag i halmstad hos älskling, sen fredag e de julafton då blire att vara hemma och i dalen, sen ska jag vara i halmstad te söndag troligen, myspys vecka ju!
men i alla fall, dagen har varit helt ok, har haft konfirmander, snälla konfirmander dem där, nya eliten helt klart,
i övrigt har man varit hemma, segat, måste egentligen slå in julklapparna men de går sådär med det... suckish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0