en gång stor alltid stor

sanningen är sån att jag har varit riktigt stor, riktigt tjock en gång, förra året faktiskt, jag har nu blivit av med cirka 13 kg och 16 cm runt midjan och jag trivs ganska bra med hur jag ser ut nu, det e klart jag fortfarande har massa saker jag inte känner mig nöjd med, inte alls glad över, men jag har lärt mig att leva med hur jag ser ut, men tyvärr är det så har man en gång varit den där stora tjejen så kommer man alltid att vara det, även om man blir mindre så kommer alltid känslan sitta kvar, att se bilder av "den gamla" jag är skrämmande, det är sån skillnad liksom, så himla hemskt känns de att shit varför blev jag så stor? och känslan av att alltid måste hålla koll på hur jag ser ut och vad jag äter kommer ju att finnas kvar nu och för alltid, det är ett heltids arbete,

ett tips till dig, va den du är och va stolt över dig själv! du är vacker precis som du är!
NU  OCH   DÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0