Idé torka... eller?

nepp har inte skrivit på jätte länge, usch jag vet! men har liksom inte vetat vad jag ska skriva :O eller ja jag kanske inte ha haft nått liv :P de kan vara de också! men jaja!

vad har hänt i mitt.. liv dåda :D öhm, skola, fest, öppet hus, servering på garvaren. japp de e väl allt antar jag! säkert nått mer som jag inte orkar nämna!

sitter just nu och lyssnar på ignorance med paramore :P mycket trevlig låt yes! :)

usch vill ändra bloggens utséende! men vette fan hur man gör xD aja vi löser de xD

haha internetet funkar skit kasst, de stod på låg signal xD å sen flyttade jag datorn lite, å oj det blev bra signal xD å sen flyttade jag lite till, å ojsan då blev det visst väldigt hög signal xD underbart att man kan lösa sina problem så :D

detta e allt ni får ut av mig just nu, kanske skriver imorgon vem vet! föresten de blir New moon på lördag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0