datanörd?

Hejhopp,,
idag har de varit ännu en seg dag dock lite händelsefull :) det började med bussen, hehe, den brukar hämta upp folk vid favör men haha den körde iväg när den bussen kom så den fick vända i rondellen xD omg va jag hade kul åt det, tack vare detta så kom ju bussen lite senare än den ska så jag var tvungen att skynda till engelskan, men självklart hade våran kära engelsklärare bytt klassrum utan att säga det dagen innan så där satt jag och visste ej vart jag skulle xD till slut dök min mentor upp och upplyste mig om vart jag skulle :P dagen fortsatte sedan med näringsläran, ja fan va seg jag var då :S fattade ingenting ville bara nån annanstans, sedan lunchen som var mycket trevlig :) den spenderade jag med tobias, stefan, tess, maria, dani å ida dock snackade jag typ bara me tobbe å stefan, vi snackade om en massa saker :D det var trevligt :P sedan var deblomdekoration dåda ja jag hade ingen insperation alls men det blev nått iallafall fint arrangemang eller hur de stavas!(bild här nedanför) jaha sen var de datakunskapen :S och ja vi hade prov, och konstigt nog gjorde jag alla uppgifterna skit snyggt och var klar först :| jag är chockad,, herregud vilken datanörd jag är! asså usch! undrar vad jag får för betyg,,
jaja nu borde jag gå å plugga har hotel-prov imon :S usch va tråkigt inte kul alls de,, men de e nog inte så svårt :P haha.

En dikt:
flicka gillar pojke
flicka säger till pojke att flicka gillar pojke
pojke gillar inte flicka
flickar blir ledsen
flicka finns inte mer

-------------------------------
I like you, and I want you to know it, but how am I suppose to tell you!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0