Lush love

hej på er.
vissa av er detta om mig, vissa inte, men jag älskar Lush produkter. 
Jag har användt Lush produkter i några år nu och funnit några produkter jag verkligen älskar, också några saker jag inte gillar, men så är det ju med allt.
När jag och johan åkte till Göteborg för att gå på jul på Liseberg så besökte vi även Lush, jag lämnade tillbaka lite burkar och fick två ansiktsmasker :)
 
 
Det blev även lite nya produkter, bl.a mitt favoritschampo I love juicy. även två nya favorit showergels som jag inte provat tidigare, snow fairy som kommer ut speciellt till jul och rose jam, och så lite annat smått och gott. :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: iza svenningsson

Finns nog inget bättre än Lush! Älskar allt som dem har :-)

Svar: älskar känslan när man kommer in i en lushbutik.. uppslukad av kärlek :)
Marina

2016-01-02 @ 17:02:46
URL: http://izahannaelin.se/
Postat av: Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Oj så mycket Lush-produkter. Har faktiskt aldrig testat men man kanske ska göra det :)

Svar: de tomma burkarna/flaskorna är en samling på ca 3 år, sambons rakkrämer också. dofterna är underbara och produkterna känns lyxiga :)
Marina

2016-01-02 @ 17:03:51
URL: http://emblasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0