tiden när den inte finns

känslan man får när man bestämde sig för att göra sig i ordning så fort man druckit upp kaffet och man drar ut på den lilla koppen kaffe man har och den till slut är tom och man fortfarande har morgonrock på sig..
 
nej men på riktigt.. tiden är inte min vän. jag inser dock att om jag skulle vara aktiv alla mina vakna timmar så skulle jag ändå fått ganska mycket gjort, men det finns något som ändå stoppar mig. Det är orken, speciellt nu när jag varit sjuk. Men nu är jag nästan helt återställd ifrån den senaste förkylningen och jag laddar för att bli fylld av energi och orka göra en hel massa saker så småningom. 
 
för att ändå sluta gnälla lite grann så tänkte jag påpeka att jag nu prioriterar att skriva lite i denna blogg som ingen läser, klockan är snart halv tolv och jag tänkte vara på jobbet vid tolv, den planen är nu som bortblåst. Jag tänkte också åka inom affären för att köpa gelehjärtan till barnen idag eftersom det är alla hjärtans dag på söndag. 
 
nej nu tänkte jag sluta skriva och faktiskt gå och ta på mig lite kläder och kasta mig ut genom dörren och köra till jobbet. 
puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0