dålig dag

Just idag vill jag sluta med allt.. 
jag vill hoppa av skolan för att jag inte är färdig med hemtenta.. och jag fattar inte hur man skriver referenserna och jag orkar inte skriva mer, jätte otaggad.. vill inte! orkar inte! kan inte! 
jag vill säga upp mig från jobbet.. för jag blir så frustrerad över saker och personer. körde från jobbet gråtandes idag.. så himla ledsen och frustrerad! 
jag vill flytta långt bort vill inte bo här mer..
vill kasta allt i golvet och riva sönder allt jag ser..
vill skrika!
är arg.. ledsen..
ingenting är bra!!
borde låta datorn vara idag egentligen för det är nära att bara sluta med allt!
nä nu vill jag ingenting längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0