#refunderbuzz

Är just nu igång med en ny buzzador kampanj som passar mig perfekt. Jag provar refunder. Det är en sida som ger återbäring när man handlar på nätet. Jag som älskar att handlanpå nätet!! :D 
Jag registrerade mig och laddade ner deras refunder-knapp. Den gör så att man inte glömmer att registrera köp man gör på hemsidor som är kopplade till refunder. Kanon bra ju!
jag beställde lite grejer från lyko. Kort efter att jag färdigställt ordern såg jag att det var pengar påväg in på mitt refunderkonto. Dock så tar de lite tid innan de är helt tillgängliga. Dock så fick jag 100kr extra i återbäring för att jag är buzzador och de pengarna kunde jag skicka över till mitt bankkonto direkt. Jag var ganska skeptisk och nervös inför hela, skicka pengar grejer, men de gick snabbt och smidigt! Ny Favorit hemsida för mig som handlar mycket på nätet :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0