Provar baby foot steg 1

Då provar man baby foot. Ska ha på mig dessa plastsockar 1 tim. När de gått 1 tim så ska jag ta av sockarna skölja och tvätta av fötterna med en ph-neutral tvål. Sen om 3-7 dagar ska an massa död hud lossna från mina fötter. I förpackningen fick man även 6 tejpbitar för att vika in och tejpa fast de på sockarna som är över, sockarna är nämligen jättestora. 
Första tanken: de luktar lavendel, jag trodde verkligen de skulle lukta jättestarkt men de gjorde de inte. Jättekladdiga enorma sockar i plast. Jag ät skeptisk som vanligt. Sitter med dessa på just nu och känner att det nästan sticker lite i denna ena foten, men bara den ena. Man skulle göra ett litet test genom att ta lite av gelen på en tops och sen sätta på foten 1tim för att se ifall fötterna reagerar negativt. Det gjorde jag och det hände inget så jag försöker strunta i de lilla sticket. 
Återkommer senare hur de gick. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0