Lyko

Jag beställer en hel del från internet och när jag började så tyckte jag det var lite bökigt, så jag tänkte jag kunde kanske hjälpa er! 
Så jag kommer lägga ut när jag beställt från olika sidor och berätta lite om hur det funkade. :)
En snabb beskrivning, Lyko är en hemsida med blandade hårvård och skönhetsprodukter. Ni kanske har sett deras frisösalonger bland annat. jag håller jus tnu på med min 2:a beställning där och tänkte visa det jag köpte första gången. 
När man har tryckt hem allt man ska ha går man till kassan, där kan man välja 4 olika fraktsätt. DB schenker som kostar 9kr, Posten 19kr, ekonomifrakt 0kr och avhämtning i Vansbro. tilläggningsvis så vill jag säga att det är väldigt bra att de har olika fraktsätt och att det absolut inte är dyrt att få hem ett paket. jag valde DB schenker sist. jag skickade iväg beställningen en torsdag kväll, fick mitt paket onsdagen därpå.
Nästa grej du får välja är betalsätt, Faktura 29kr, kortbetalning eller delbetalning. Jag väljer alltid Faktura om det finns som alternativ, speciellt om jag aldrig har handlat där innan, det tillkommer en fakturakostnad på 29kr men jag tycker de pengarna är värt det ifall man inte har beställt innan, då ligger man inte ute med några pengar förrän man får sina produkter.
du ska sedan skriva in alla dina adressuppgifter och bekräfta beställningen.
KLART!

Jag gillade deras sida, det var enkelt att hitta och priserna var bra. Några saker jag tyckte om var att fraktpriset var absolut bättre än på många andra ställen, man får också bonuspoäng när man handlar så att nästa gång man handlar kan man få lite rabatt och rabatt är alltid trevligt. 
 
Detta är allt jag köpte.
 
Jag beställde också en lykobox nr 21 som är en "överasknings" box med blandade provprodukter, efter att ha sett andras åsikter om denna funktion så var jag lite nervös över vad jag skulle få, några hade fått jättelite saker i och några hade fått massvis. Så till min förtjusning så var det ganska mycket i min box och jag ser fram emot att prova sakerna. Lykoboxen kostade 99:-
Såhär såg lykoboxen ut.
 
Allt detta innehöll min lykobox nr 21
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0