Tant Fondant

Nu när jag tänkt att jag skulle börja "recensera" och berätta om hemsidor/webbshoppar jag handlar från så tänkte jag att jag bara MÅSTE berätta om Tant Fondant! Tant Fondant är en webbshop som säljer baktillbehör. Helt perfekt för mig som älskar att baka! Jag har tidigare beställt bakgrejer från andra hemsidor som jag absolut kan rekommendera en annan gång men av någon anledning så vill jag börja med Tant Fondant. Det finns verkligen mer eller mindre allt man kan tänka sig behöva till tårtbaket, allt från marsipan, sugarpaste, modelleringsverktyg, penslar, färger mm. Priserna är jättebra tycker jag, absolut bland det billigaste på marknaden och kvalitén är absolut godkänd.
 
 
Hur beställer man på hemsidan då? superenkelt! du klickar på kategorier och sedan kan du bläddra bland allt som finns. när du väl är färdig trycker du på varorna uppe i högra hörnet och sedan på kassa. Här kan du antingen registrera dig som återkommande kund eller beställa som "gäst". jättebra tycker jag om man bara vill prova beställa första gången så slipper man ha ett konto till ifall man verkligen inte vill. Sedan klickar man i betaluppgifter och fraktuppgifter. alltså vem som betalar och vart paketet ska någonstans. sedan väljer du ifall du vill ha paketet skickat med DHL för 59 kr eller hämta upp det gratis i butiken i Örnsköldsvik. Tant fondant har 3 olika betalmetoder antingen kortbetalning, då betalar du direkt med ditt kort. Faktura, då får du en räkning hem och det tillkommer 19kr i fakturaavgift, eller förskottsbetalning via bankgiro eller swish, då betalar du räkningen innan de skickar sakerna.
 
Personligt omdöme: Servicen är kanon, sist jag beställde glömde jag inte grej, det var bara att ringa så la hon på det i beställningen. oftast så har man paketet inom 2 dagar vilket absolut är jättebra ifall man behöver sakerna snabbt. Malin som driver Tant Fondant har en facebook-sida som heter Tant fondant och där kan man fråga henne om olika produkter och rekommendera att de tar in vissa saker. jättenöjd!

Kommentarer
Postat av: Tant Fondant

Hej Marina
Tack för en fin recension! Vi är glada att du blev blev nöjd med ditt köp :-)

Svar: tack själv för fantastisk service. snart kommer en ny beställning :)
Marina

2016-02-21 @ 22:43:34
URL: http://www.tantfondant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0