storshopping

Ja men visst. Har jobbat lite idag. På förmiddagen var vi och handlade till nästa vecka, de kommer ju ett gäng barn som ska leka, pyssla och busa varje dag 10-16 så vi bjuder så klar på mat också. Så jag och min kollega Carina var och försökte få ihop allt jag behöver. Det blev en överfull kundvagn för över 2000:-.. hjälp de var tungt att köra.
När vi kom till församlingshemmet så började jag med att steka till köttfärs och kyckling för att frysa in, så att matlagningen nästa vecka får snabbt och enkelt. 
Har förresten upptäckt att min stackars telefon är lite sönder på ett ställe.. det är "selfie-kameran" som har blivit konstig. Ska försöka fixa det imorgon. 
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0