sommarvärme och mensvärk

Har varit mycket ledig denna veckan, hur skönt som helst, ändå har jag inte bloggat så mycket? Nej det är ju så att inspirationen har väl inte varit på topp samtidigt som jag har haft mycket att dona med hemma. 
Det har varit himla fint väder nästan hela veckan det älskar jag! Speciellt eftersom jag hatar att frysa. Jag har haft lite planeringsarbete på jobbet också inför nästa vecka och inför hösten, ser fram emot kommande projekt. 
Beställde lite grejer från en baksida igårkväll men lyckades så klart glömma en grej.. typiskt mig, tankarna svävar iväg på annat.

Har för övrigt haft nästan konstant ont i magen kombinerat med mensvärk denna veckan. Så jag har varit på hyffsat dåligt humör.. hatar att ha ont. 

När jag kom hem från jobbet idag så skickade Jonna meddelande och frågade om jag var hemma. Så hon kom över och vi satt i solen en stund innan vi åkte till stan köpte vattenmelon, vidare till min mamma för att hämta kniv för att skära melonen med, vidare några övriga ärenden för att sedan sätta sig vid en sjö och äta vattenmelon. Stort tack! Jag behövde nog komma ut lite. 


Avslutade dagen med att jag och Johan grillade och sen myste i soffan framför gladiatorerna. En fin dag trors mensvärken :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0