Elsa tårta

Hej på er. 
I lördags fick jag uppdraget att göra en tårta till lilla Minna som fyllde 4år. Hon ville självklart ha en tårta med Elsa på. Efter mycket letande hittade mamman en bild på en tårta som flickan ville ha. Jag försökte göra något liknande och ändå behålla min egen touch på. 
Figuren är i plast och köpt på tantfondant.se 

Detta är tårtan minna ville ha: 

Min tårtan innehöll: ljusa bottnar, hallonmouss och glasscreme. Spacklad med vaniljsmörkräm täckt med marsipan. 








Kommentarer
Postat av: Linda Helmersson

Hej!
Vi bor i Kvänjarp och har en dotter som fyller fyra den 20:e juni. Vi tänkte fira henne antingen den 18:e eller 19:e juni. Skulle du vilja göra en sådan tårta till henne då?
Hälsningar Linda

2016-05-10 @ 07:37:04
Postat av: Linda Helmersson

Hej!
Vi bor i Kvänjarp och har en dotter som gillar Elsa och fyller 4 i slutet på juni. Skulle du vilja göra en Elsatårta till henne?

Hälsningar Linda

Svar: det jade jag gärna gjort men är tyvärr inte hemma de datumen. :/
Marina

2016-05-12 @ 21:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0