modelejon deluxe

Morgonens modebeslut..
Drar på mig ett par blåa jeans. Ett linne i valfri färg gärna svart. Ett par sockar utan hål i. Favvokoftan i en bra färg då jag har den i både svart, vit och blå. . 
Tittar mig i spegeln och inser att jag ser väl okej ut.
Det blir inget smink, mascara ifall jag har lite tid över.. annars ett blekt ansikte med hemska ringar under ögonen och fula finnar.. 
Borstar förhoppnings ut håret, det är alldeles för långt nu för tiden för att orka borsta det dagligen, använder numera min entangle-borste och det funkar mycket bättre. Sprejar gärna håret med torrschampo, kastar upp håret i toffs eller knut vilket som funkar bäst med tanke på hur virveln i pannan beter sig. 
Tittar igen på mig i spegeln och tycker att jag ser trött ut. Gammal och ung samtidigt. Konstig kroppsform. För mycket mage egentligen..
Att gå på galleria och strosa i affärer är hemskt för jag känner att min "stil" inte passar inte nånstans .. 
Nej nu släpper vi gnället. Klockan är kvart över tio på kvällen jobb imon. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0