Tågtårta till en liten Jamie

Några av er kanske kommer ihåg Den här doptårtan som jag gjorde för ett tag sen. Denna lilla grabb fyllde nyligen 1 och mamman ville ha en tårta för att fira sin ettåring. jag fick en bild skickad till mig som jag skulle utgå ifrån. bilden föreställde bland annat ettt briotåg. Så ett briotåg fick det bli :)
 
innehåller: ljusa bottnar, hallonmousse, chokladmousse, spacklad med vaniljsmörkräm och täckt med marsipan. tåget är i marsipan, i vagnen ligger det smarties. :)
 
Jamies mamma var himla nöjd vilket gör mig jätteglad! 
 
Här kommer lite bilder under processen också. Och JA jag bakar tårta i morgonrock. och JA den är ren :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0