compeed buzzador

Jag har under en ganska lång tid fått buzza compeed, skavsårsplåster.
 
jag tyckte det var ganska svårt att prova dem själv då de skickade ut dom jättesent och när jag väl fick dem var jag utomlands så sen när jag kom hem gick jag bara och väntade på att behöva dem och det är ju inte så enkelt att helt plötsligt få skavsår!
dock iförgår så var jag och johan med mina syskon och deras barn på äventyrslandet i halmstad och då gick vi en massa och jag hade mina gamla skor på mig, tydligen lyckades jag då få ett skav, så igår använde jag ett plåster hela dagen. jag kände alltså inte plåstret alls under hela dagen och glömde att det var där, så nu sitter jag ännu med plåstret på hälen!
-tog nu av plåstret och igår hade jag ett öppet sår där och idag ser de faktiskt ganska fint ut. plåstret var även jätteenkeelt att ta av så inget rycka och slita som gör ont!
-det står i beskrivningen att man ska låta det sitta tills det börjar lossna själv, alltså kan de sitta flera dagar.
- jag älskar förpackningen, den är praktisk att ha med sig överallt! kanonbra!
 
plåsterna är verkligen diskreta, ganska tjocka och i hudfärg, supermjuka och enkla att sätta dit. 
 
min sambo har också provat plåsterna och är också nöjd med dem. så jag och johan ger compeed en tumme upp!
 
prova compeed nästa gång du har skavsår!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0