Livsuppdatering!

Nej men ja, de kanske e dags för en liten uppdatering, några av er som fortfarande läser detta kanske e intresserade!
vart ska jag börja.. sen i september förra året har jag jobbat med nått helt nytt. eller helt nytt är det ju inte.. jag är ungdomsledare/församlingsassistent i en kyrkan utanför stan där jag bor. det är en tjänst på 60%, som från början var ett vikariat då tjejen, som även är en vän till mig, skulle vara tjänstledig. i oktober förra året fick jag veta att jag fått förlängt *yay* och nu detta året förra månaden så fick jag veta att från och med 1 juli i år kommer jag att vara tillsvidareanställd *WIN* :D jag jobbar alltså med konfirmander, ungdomar och barn i kyrkan. så himla roligt!!  jag trivs helt underbart bra!
 
för utom allt de som har varit bra så har de varit lite uppåt och neråt med måendet, jag jobbade förra våren på ett psykiatriboende som timvikarie, efter att jag slutat där efter sommaren så började mitt eget mående att bubbla upp till ytan. så de har varit återkommande ångest i omgångar. ångest som handlat om ensamhet mestadels, vänner som mer eller mindre försvunnit, rädslan för att mista mina föräldrar rädsla för att mista fler av mina vänner även ångest över min kropp då jag gått upp ca 15 kilo..
just nu är det ganska bra och stabilt det går som sagt upp och ner men mestadels bra,
 
tårtbakningen har varit lite sisådär då jag mer eller mindre tröttnade lite förra året då det blev så himla mycket ett tag. men nu är jag väl mer eller mindre igång med att igen! jag tycker att det är kul igen i alla fall!
 
mer update blir det senare, jag ska verkligen försöka att blogga mer för jag saknar min blogg faktiskt!
kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!
Undrar om du skulle vilja baka en tårta när vår dotter fyller tre år på midsommardagen? Skulle nog vilja ha en med hästar på i så fall? Vad tar du för att göra det?

//Linda

Svar: å det hade varit hemskt roligt men jag är tyvärr inte hemma då.
Marina

2015-05-08 @ 17:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0